Hektisk dag, men jag är inte sömnig

heeeeeeeej sötnosar, sorry, sorry, trodde verkligen att jag hade uppdaterat bloggen idag, men det hade jag tyvärr inte gjort :(. Det kanske märks att jag är stressad?! Har haft fullt upp hela dagen. Våra fina gäster är ju här, så det har varit en hel del bus med lillen, som hade feber på morgonen,,men som tur är så gick det över :)

Sedan så har jag tagit hand om tvätten själv idag, vart och handlat med Nada. Dessutom så har jag pluggat en hel del. Jasi kom över hit vid 19.00 då vi höll på att baka pizza, så vi pluggade ihop och åt mammas goda pizza =).

Jasi gick precis hem, hon skulle hem till sin mamma, så hon hade inte så långt att gå. Imorgon så tänkte jag forsätta plugga, sen så drar jag och Jasi ut för handla. Imorgon åker våra gäster hem :(, men redan på måndag så kommer min söta och underbara kusin Zahra hit med sin lillebror Jasin, faaaan så kul, alla vi längtar :D <3.

Älskar att ha folk hemma hos oss, alltid så mycket liv och så :D.

Efter allt spring och plugg, så är jag fortfarande INTE trött, jag fattar inte det, är aldrig sömnig längre. Har himla svårt att varva ner på kvällarna :S :(!! Inte kul alltså, speciellt när alla andra ska lägga sig.

Nää, ska ta och umgås med mina systrar nu, resten sover redan.

Puss på er, så hörs vi imorgon.




Natti natt


Kommentarer
Postat av: Zahra

ååh jag saknar er, längtar till att träffa er imorn (K)(K)

2009-10-25 @ 14:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0