Har jag förändrats så mycket?

Tja, tja Nasrin här =).

Kom hem från skolan vid 19 tiden, jag och Jasi satt i skolan och pluggade, Tack underbara Jasi för att du är vem du är och att du finns i mitt liv, älskar dig hjärtat <3. Träffade en killkompis från gymnasietiden, han kände knappt igen mig, hehe,,alla mina gamla vänner känner knappt igen mig när de ser mig idag, ( utseendemässigt alltså ) hmm..har jag förändrats så mycket? hoppas till det bättre iallafall :). Så det var jättekul att träffa på honom, efter så långt tid, vi var ändå rätt så nära vänner på den tiden, men som tur är så går vi i samma skola, så chansen att träffa på honom igen är rätt så stor :D.

I skolan blev det även fika med Jasi, men när jag kom hem hade mamma lagat godaste lasangen, nam nam..gött =).

Nu ska jag renskriva mitt arbete, för att kl: 21.00 kommer det "Greyes anatomy" =).

Puss på er <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0