Fredagsmys


Godmorgon! Tänkte börja med min fredagsmys redan nu =). Har precis lunchat, det är jättevackert väder ute, men det är säkert svinkallt! Jasi kommer snart förbi, det var jättelänge sen som vi umgicks på riktigt liksom, det blir så när båda pluggar och dessutom så jobbar hon och dansar samba och 100 andra bollar i luften :D. Men nu är vi båda lediga, iallafall ett par timmar, för sen tror jag att hon skulle iväg och dansa. Så vi ska passa på att sätta och oss ner och bara ta det lugnt hemma hos mig. Ska plocka fram fika snart.
Tänkte ta en skön höstpromenad senare, så det är bara att sätta på sig träningskläderna.
Kl: 16.00 är det tvätt som gäller och till läggdags blir det " Nationalism och Etnicitet" som godnattsaga. Tro mig att jag kommer att sova till den boken ;).

Hoppas att även ni kommer att ha en mysig fredag, vad ska ni göra??

Ta hand om er, puss på er kära läsare <3


Kommentarer
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Tack så mycket :)

2009-10-02 @ 13:17:55
URL: http://malinm.se
Postat av: Laila

2009-10-02 @ 18:59:47
Postat av: Laila

Joo javet =/ störigt..



va mysiigt :)

sj så ska jag lägga om en timme eller ah försöka iaf..

ska upp kvart i fyra inatt och jobba :) hääääärligt va

2009-10-02 @ 19:01:00
URL: http://laloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0