Fetma? hmmm.,,

tja, tja,,nu är jag verkligen proppmätt, det här är nog bara en tredjedel av vad jag har ätit idag! Hmm,,Mina kanske har rätt, tänk om jag led av fetma i mitt förra liv? :S :P. Nää, men seriöst, jag äter väldigt mycket, för att han den här lilla kroppen, dessutom så äter jag ofta! Jajaj, jag lever bara en gång, dessutom så har jag väldigt svårt att gå upp i vikt, så varför inte bara njuta av all mat ;).


Mammas goda ungskyckling med friterad pommes


Ris, okra (gryta), sallad och dricka, dumt nog tog jag kortet innan all
mat hann ligga på bordet.


Minas mumsiga kladdkaka, som jag har ätit massvis av idag =)


Frukt, i just got to love it =)

Kommentarer
Postat av: Meral

heej gumman!

Visst vill man se den verkligen:D:D

Gud, jag borde verkligen inte tittat förbi din blogg nu när jag e vrålhungrig och all mat och efterrätt ser föööööööööööööööööööööör goooooood ut...ojjj vad sugeen jag blev verkligen:P:P



Puss och kram på dig sötis!:D:D

2009-10-17 @ 00:32:55
URL: http://metrobloggen.se/bambi86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0