Extrajobb kanske...

Hejee sötnosar, jag har som sagt varit i skolan idag, det gick ganska hett till under seminariet idag, en hel del diskussioner kring, etnicitet, nationalism och minoritet, ojoj, intressant som fan :D.

Gick ner till centrum med nono och beställde bella och kebabpizza, gööött =). Sen kom Midje över och vi satt och pratade och hade kul =). Har suttit och finslipat mitt cv, det var länge sen jag tittade till den, tänkte faktiskt söka deltidsjobb eller bara något extra vid sidan om skolan, eftersom jag har skola så sällan, så passar det såå bra, dessutom så är det aldrig fel med extra pengar till shopping :D.

Ska snart titta på nya avsnitt av "The Hills", första avsnittet var jättebra, hoppas att avsnitt 2 är lika bra. Du kan titta på dem på www.mtv.com eftersom dem nya avsnitten inte går på tv än!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0