Hon är sååå söt =)

hejee, allt bra hoppas jag?! =). Vaknade vid 11.00 idag, vädret är inte världens bästa direkt. Hade egentligen tänkt att åka till skolan för att träffa några kurskamrater för att plugga, men mina släktingar från Märsta ringde igår och sa att de skulle komma hit idag =), så jag tänkte istället stanna hemma och fixa och trixa ;). Det kommer att bli kul att ses, sågs sist på Sussies förlovning!

Just nu håller jag på att lära Meral persiska =), det är sååå kul =). Dessutom så pratar vi om persiskmusik..det är så gulligt när hon försöker lära sig persiska, ( Merals man är från Iran, och hon själv är kurd från Turkiet).


Nää, men vi hörs..Puss

Kommentarer
Postat av: Meral

hihihihi, tur att du är duktig lärare gumman...det är du som är sååå saööööt by the way sötis:D:D superskoj att få lära sig från dig jue!:D

2009-10-17 @ 13:50:13
URL: http://metrobloggen.se/bambi86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0