Det får ni aldrig veta ;)

heje söta läsare, sorry för dålig uppdate :(. Har massor med plugg som måste göras, sitter fortfarande och håller på med den :(. Har varit med söta Jasi hela dagen, suttit hemma, pratat och så :). Sen åkte jag, Mina och Jasi till skolan senare på kvällen, för att låna och återlämna böcker!
Såg "Teddy"där, vem det är får ni aldrig veta ;).
Självklart kunde jag inte missa Greyes anatomy, även om jag egentligen skulle ha pluggat, men men :P.
Hoppas att ni har haft en fin dag, imorgon är det skola som gäller, gött med sovmorgon. börjar kl: 13.00 =).

Ska forsätta med pluggandet nu, puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: pameee

Hej fint blogg du har gå och kika lite på min bloggg:P ha en bra dag



kram pameee

2009-10-13 @ 15:23:26
URL: http://pameee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0