Debattera öppet i min blogg

Kulturkrock? Är det något som ni läsare brukar råka ut för? Vi bor i ett underbart land där man ofta får vara den man är, men ibland blir det sådant missförstånd! Kultur är något som intresserar mig väldigt mycket, därför kommer jag i forsättningen prata/diskutera ämnet oftare och närmare. Så kommentera gärna och skriv era åsikter och syn på kultur och kulturkrock allt annat mellan himmel och jord. Så skriv din åsikt i kommentarfältet, så kan vi ha öppna diskussioner =). 



Kommentarer
Postat av: Fariba

visst jo skönt att veta att vi båda lever , men min mob funkar inte men jag följer ju dej här så det känns som om jag pratar med dig varje dag :P!!! jo du fyller ju den 4 nov!! kuligt!! vad händer annars??

2009-10-29 @ 10:03:23
URL: http://metrobloggen.se/madi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0