Dagens outfit!

Mådde som sagt betydligt bättre iag, så jag, Mina och vår kusin Zahra som är på besök från Mjölby, åkte till Skärholmen för att shoppa =). Zahra köpte en jättesnygg väska från accecoar, och jag köpte en hudvårdskit med neccecär från Nivea till söta pappa =). Ska fixa tentan nu, för att senare blir det tjejkväll med "Ugly Betty", "DHW" och "Christine"...yeeey...tisdagskvällar är såå mysiga. Ska ta fram fika och bara njuta av att man mår bättre idag =).

Hoppas att ni får en underbar tisdagskväll <3






OBS! Den skrikiga färgen på väggen är inte hemma hos mig, utan det
är ute i lobbyn, vid hissen :p

Kommentarer
Postat av: Sandra

snygg outfit ;) ha en bra dag

2009-10-28 @ 15:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0