Lång men trevlig dag =)

tjaaaa på er =). Har haft en lång dag idag. Sov endast ett par timmar inatt, not good! Gick upp kl: 07.00 imorse och var i skolan kl: 08.45. Sedan pluggade jag tillsammans med min grupp fram till kl: 14.00. Efter det tog jag en fika tillsammans med Ilhan och en goo göteborgare som studerar på KI. Mysigt =). Sedan så satt jag och några kompisar i grupprummet och lyssnade på musik, gav varandra massage och tittade på mammas pojkar :D.

Sen var klcokan redan 15.30 och det var dags för mig och Arasta och möra resten av UF föreningen för en föreläsning om "krisen i Handura", tog oss ännu en fika och lyssnade på en intressant föreläsning. Nu var klockan redan 17.30 :O. Trött och hungrig åkte jag hem, där en god kebabpizza väntade :D.

Just nu sitter jag och skriver på mitt arbete och tittar på "Greyes anatomy" :D. Underbart ;D


Låång dag, but i love it ;) <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0