Tack för en trevlig kväll!


hejeee =)-
Nu har vi haft det lagom mysigt uppe på terassen, tillsammans med alla tjejer ;). jag har ätit såååå mycket idag att jag har så ont i magen nu :(. Mina kusiner är här och Suzy åkte precis hem eftersom hon ska upp tidigt imorgon.
Alla bilder är i Midjes systemkamera, så jag kan kolla om hon kan föra över bilderna till mig.
Just nu sitter jag, Shirin, Mina och Zara och bara pratar, som små nördar, har vi varsin laptop i knät, värst vad social man får vara :p.
Ska vila upp magen lite nu, så jag får plats med mat sen, hahah,,,

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Laila

babe, Sussi inte suzy :P blir cp på det..hahah , ah ja e knäpp

2009-07-20 @ 21:41:18
URL: http://laloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0