Roadtripp tomorrow!


Busy, busy day! Har haft fullt upp idag, eftersom jag och min familj äntligen ska åka iväg till Trollhättan imorgon och hälsa på syrran och hennes man =). Dessutom så åker vi till min morbror och hans nyblivna brud i Göteborg =), ohh jag längtar!! Tyvärr inte till själva bilresan dock, blää =(. Att sitta i en bil i över 5 timmar är ingen höjdare. Därför ska jag fylla laptopen med musik så att jag kan dansa och sjunga i bilen tillsammans med resten av familjen.
så idag har jag och mamma sprungit omkring och handlat en massa presenter, i love it =).
Men vad jag ogillar är att slå in presenter, men jag gjorde det idag och det var faktiskt inte så farligt :).
Tyvärr kommer det nog inte att bli något bloggande under den här tiden, tors-mån, men bloggen är igång igen på tisdag, i promise ;). Måste nog gå och lägga mig snart, pappa sa att han skulle väcka oss vid sex på morgonen, jag hoppas att han bara skojade :O!!!

Natti mina fina läsare =).





Jag fixade en korg till Sara, men en massa saker som jag tänkte ta med till henne. Korgen inhåller:
badsalt, bodybutter, badsvampar, schampon, ice age 2, gustaf 2, ljushållare, ljus m.m. =).
Hoppas att hon blir glad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0