Niceee dag =)


Jag har haft en supertrevlig dag med Fatima och Miaad.  Jag och Fatima satt och fikade uppe på terassen, åt en massa jordgubbar, bigarråer och dricka =). Vi satt och pratade om mitt liv som skiljd och allt omkring där. Hon gifte sig i november så det var kul att lyssna på hennes liv som gift kvinna =). Sedan kom Miaad och joinade oss =). Vi tog oss en promenad och handlade en massa gott och planerade morgondagen, hoppas på fin väder, isåfall ska vi ha grilldag ;).
Var och köpte pizza som vanligt, pinsam nog vet killen i pizzerian vad jag ska ha för pizza jämnt. ( Ska det vara en bellapizza frågade han? hahah. Ähh jag äter på, har kämpat för att gå upp i vikt och tänker forsätta att njuta av allt gott :D.
Nu ska jag gå och äta vinbladsdolmar.
Förresten, imorgon kommer mina kusiner Zara och Jasin från Mjölby till oss, kul :D.




Kommentarer
Postat av: laila

Tack!:)♥ Har frågestund på bloggen så passa på att fråga om det är någonting du undrar, och så la jag precis ut ett budgettips! Hoppas att du gillar det :) ♥

2009-07-19 @ 11:26:31
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0