Mobil till 4-åring?



Firefly är den nya rosa mobiltelefonen till 4-åringar!! Jag säger bara what a fuck?! Varför skulle en 4-åring ha en mobil?
Ska inte dem ha en vuxen med sig hela dagarna?? Fattar noll! Mobilen har endast 5 knappar. 
1. För att ringa mamma
2.För att ringa pappa
3.Telefonbok
4.Ringa
5.Lägga på luren

Men seriöst, skojar dem? telefonen kommer snart ut i England. Jag skulle verkligen inte vilja att mitt barn skulle ha en mobil telefon i 4-års åldern. För att när mitt barn är 4, ska han/ hon ha en vuxen omkring sig hela tiden. Så mitt barn slipper ringa efter mamma eller pappa!
Puckmobil :@!!!!! Jaaa, nu vet ni iallafall att mitt barn inte kommer att ha en firefly ;).
Förresten, hur ofta tror ni att en pojke skulle ha den här rosa mobilen? eller är den gjord för bara flickor, kanske 
anses vi flickor hjälplösa, som behöver nå pappa och mamma jämnt? Vad fan vet jag, arg är jag iallafall!! 





Vad tycker ni om mobilen? Skriv gärna en kommentar så att jag får veta vad ni tycker =)

Kommentarer
Postat av: Jasi

Hahha, knasigt värre! :P Men kanske bra om ungen leker ute på gården själv eller nåt sånt?

2009-07-10 @ 00:19:28
Postat av: Nasrin svarar:

ahhaha, du känner mig, jag skulle aldrig låta min 4-åring vara ute på gården själv ;).

2009-07-10 @ 13:46:10
URL: http://naasriin.blogg.se/
Postat av: Fadia

haha shiit helt sjukt ju, du har rätt en fyraåring ska inte ha en telefon. En fyraåring ska ständigt ha föräldrarna kring sig!



PS: Jag va 13 när jag fick min första vackra Nokia 3310, inte fyra! 13! haha :p

/Fadia

2009-07-13 @ 21:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0