Mer shopping


heej bloggen =)

Sorry för en dålig uppdatering, solen skiner som vanligt, då är jag knappt hemma, utan hänger mest ute med familj och vänner. Idag drog jag till ams, det var minst 20 personer före mig, så jag gick därifrån och bestämde mig att gå tillbaka dit en annan dag ;). Efter det åkte jag, Mina och Midie till Skärholmen, för att ännu en gång äta ute och sedan shoppa =).
Jag shoppade en hel del som vanligt! Idag fick jag med mig ett par svarta chinos, ett par bruna gladiatorsandaletter (ursnygga). ett par toppar med mera.
Senare så träffade jag på en gammal vän Isabella, jag hade inte sett henne på år och dar. Inte så konstigt eftersom hon har bott i sydamerika i över ett år =). Sen så kom födelsedagsbarnet Miaad också, så vi umgicks ute i solen med glass såklart =).
Nu är jag helt slut, så ska lägga mig ner och läsa.
Godnatt mina fina läsare <3

Kommentarer
Postat av: Jasi

Nice dag! :D

2009-07-01 @ 23:49:59
Postat av: fariba

shhoo kolle shoping..samma här walla haha....passa på de e rea oxå nu...puss

2009-07-02 @ 11:43:31
Postat av: Nasrin svarar:

haha,,aaa koli shoppning. aaa reaöverallt, får ta och passa på då =)

2009-07-02 @ 13:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0