Mamma & jag


Hejee =)

Sitter här med mamma och mumsar i mig pasta och kycklingcurry =). Hon ville se min blogg och titta runt på andras blogg, några släktingars blogg, hon tycker att bloggande är ganska intressant :).

jag visade henne dessa blogg: ( tjejer ni får en länkning av mig :p )

www.metrobloggen.se/madi

www.laloo.blogg.se

www.sarinareza.blogg.se

Snart ska jag göra mig redo för att åka till ams och till min frisörsalong. Ska bjuda mamma på en klippning =).
 Jag är tyvärr fortfarande kluven, vet fakiskt inte om jag vill klippa mitt hår, tänk om det blir kort :O!!

Men vi hörs..puss



Kommentarer
Postat av: FARIBA

tackar

2009-07-14 @ 13:37:27
Postat av: Mia

oh tack så fint av dig... ment yvärr så ahr vår sida inte fungerat och vi har bestämt oss att inte lägga ner mer tid på det hela men tack för din röst :) så himla snällt av dig...

kram Mia

2009-07-14 @ 16:25:07
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: Leia

Tack så mycket ! :D

2009-07-14 @ 17:02:39
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0