Uppdatering

hej på er, sorry för dålig uppdatering. Har haft fullt upp som vanligt och har inte hunnit blogga. I söndags kom min morbror Hussein och hans fina fru Sara hem till oss, vi hade saknat dem så himla mycket, så vi tog det bara lugnt hemma, skrattade och bara hade kul =).  I måndags var jag i skolan hela dagen, eftersom jag började skriva på min hemtentamen som ska lämnas in nu på fredag, Gud jag har såååå mycket kvar att jag blir alldeles nervös :(.
Igår tisdag var jag i skolan hela dagen och pluggade med Anno, Jasi och Nadeem, sen kom Ilhan och gjorde oss sällskap. När jag kom hem vid 18 tiden hade vi fått gäster. Min pappas kusiner hade kommit hem till oss. vilket var jättetrevligt, 3 systrarna hade kommit med amo ibrahim =). Mimi Majda, mimi Sajda och mimi Iman hade kommit, de två sist nämnda är här på semester från Iran. Vi hade jättetrevligt, åt god mat och pratade om Iran och gamla minnen. Alltid kul, vi kommer förhoppningsvis träffa dem igen, innan de åker tillbaka från semestern =).
Idag bestämde jag för att stanna hemma och plugga, nu vet jag inte om jag får mer gjort här hemma än i skolan, men jag hoppas verkligen det, måste hinna klart med allt snart :S.
nää nu kommer Miaad hit, ska låna busskort, snyggingen ska färga håret hos hilda. Jag vill också, men jag hinner inte nu, måste ju plugga. :( :(.

Hörs kanske senare. Puss på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0