To do!

Heej på er =)

Nu är det äntligen "jullov" för min del, kaninöronen innebär att visst är jag hemma nu under julen, men jag har en hel del att plugga, pga vi ska ha salstenta i januari :(. Men ska försöka njuta ändå, älskar nämligen julen, tycker att det är himla mysigt. Alla julfilmer, äta massa pepparkakor,julmust och mandariner. Gillar dessvärre inte julmaten, inte ens köttbullar och potatis som är så gott i vanliga fall smakar gott :(.
Idag har jag lite småärenden som ska skötas.


*Gå ner till biblioteket och hämta ut kurslitteratur

*Besöka medborgarkontoret, har lite frågor till dem, har nog betalat för mycket medlemskap till A-kassan

*Handla i vivo, får absolut inte glömma plåster

*Handla vitaminer i apoteket

*Träffa ägaren till ett litet företag, som jag har beställt akrylkittet ifrån, han är så goo, så han kör hem till mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0