Stress och ännu mer stress

hej mina vänner, nu har jag suttit framför datorn non stop nästan sens kl: 12.30 idag, jag är trött som ingen annan. Har bara hunnit gå till biblioteket snabbt för att hämta en bok och handla till mamma.
Jag har dessuom knaprat sönder en av mina tänder :S. Skärt fingret och gråtit, allt detta pågrund av all ångest med skolan, min magkatarr har gått över gränsen...förbannade mage!! :@!

Ähh,,ska bli skönt att lämna in jäkla tentan på fredag, efter det ska jag åka och handla färg och shoppa. För att på lördag ska vi på bröllop =). Ska bli skönt att tänka på annat än skolan ;).

Nu ska jag försöka sova, imorgon ska jag träffa mina vänner för att plugga och fika. Godnatt på er sötisar =).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0