Skönt med frisk luft =)

Så änligen var man klar med det där jäkla arbetet, palla alltså!! Som tur är så orkade jag mer, eftersom jag och Miaad tog en promenad tidigare idag, så himla skönt med frisk luft :D. Det är hur mycket snö som helst på marken, flera dm säkert och snön föll sakta ner, jag tyckte att det var så vackert, sa till Miaad att det såg ut som något från en film..mysigt =).
Sedan gick vi förbi vivo och handlade och sen en kort stund hos Miaad, hon hade gjort en videoklipp på hennes morbrors bröllop ;).

Nu är jag mätt och belåten, skitarbetet är iväg skickat. Nu pratar jag med min UNDERBARA vän Jasi, älskar dig till max =) <3.

Imorgon är det skolan 11-14.00. Hörs imorgon. Puss puss

Kommentarer
Postat av: Jasi

Älskar dig också, hjärtat! <3

2009-12-25 @ 17:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0