Sjukt kul kväll!!

heejee...sitter i biblioteket i skolan och håller på med ett arbete, har haft föreläsning idag, skippade morgon föreläsningen pga jag var så himla trött. Blev rätt sent igår, hade en SUPER TREVLIG kväll, en kväll som man kommer jag att minnas resten av livet. Stämningen var på topp, tårarna rann flera gånger, är såå glad över att det finns så modiga människor där ute, vardagshjältar, precis vad vi behöver ;).
Efteråt kunde jag och resten av min famlij, plus min kusin Nadja och hennes familj mingla med kändisarna!
Majoriteten var himla goooa, ställde upp på kort, kom fram och samtalade med oss. Grattade oss för att vi har en så fin morbror. Allra trevligast var ändå Josef Fares, som hade blivit nära vän med min morbror. Han var himla söt och glad =). Gudrun Schyman, Martin Timell, Tilde De Paula mfl, var jättetrevliga också =).
Nää måste plugga nu, eller åka hem,,snöar som faaaaaaan, palla!
Vill bara hem och krypa ner i soffan med en massa mat och snacks =) =). Ohh längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0