Saknar dig syrran <3

Gud så deprimerande, har suttit hemma i tre dagar nu och har praktiskt taget inte gjort ett smack!!! Så himla trist, men jag har haft ont i magen, konstant i 2 dagar nu, så det är inte helt konstigt, men istället har jag laddat batterierna, vet inte till vad riktigt, men har känt att jag har varit uppe i varv såå länge nu. Så att lata sig hemma har egentligen bara gjort mig nytta ;). Men under helgen blir det plugg, möjligen frisk luft, i det iskalla vädret!

Idag har min sööööööööööta syster Sara tjejmiddag hemma hos sig i Trollhöttan, tyvärr kunde inte jag och mina systrar åka, men min askim Meral ( www.metrobloggen.se/bambi ) kunde för att spendera sin dag med Sara och alla andra tjejer som ska på middagen. Meral ska spendera natten hos Sara, lyckos dem, de har säkert superkul nu :D.

Nää, nu ska jag kolla runt på nätet, sedan blir det att sova IGEN!

Sov gott mina små troll <3

                                    

Kommentarer
Postat av: Meral

Åååh min söta askim, vi hade verkligen jättetrevligt som du redan vet, och du fick ju även se alla bilder från den kvällen! Nästa gång vill vi att du och systrarna också kommer ner så kommer vi ha mycket mycket roligare:D:D



loveee you sötis!



Puuuussiis babe!:D

2009-12-19 @ 23:07:57
URL: http://metrobloggen.se/bambi86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0