Mys med familjen

heeej på er! Idag var det bara att dra till skolan, även fast jag låg hemma i migrän igår :(, men som tur så tvingade alla ut mig igår, för att det är enda sättet för min migrän att lugna ner sig! Så vi åkte till Skärholmen centrum och shoppade, efter det var jag nästan på topp :D.

Idag var det seminarium mellan 9.00-12.00, det gick bra, efter det så lunchade jag med Rezwan, Nina. Sedan kom även Jasmine, Emma och Maria. För en gångsskull behövde jag inte vara kvar i skolan för att plugga så jag åkte hem och har umgåtts med familjen hela dagen nu =). 
Skööööönt att det är fredag, ni anar inte!! 
Så ikväll blir fredagsmys med familjen och min morbror har en massa persiska filmer, så vi ska nog titta på film senare ikväll =).
Mamma har gjort kebabgryta med ris,nam nam, sååå göööött alltså :D

Vi hörs när vi hörs, puss på er <3

shopping.jpg I love shopping image by frecklebub

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0