Måndag 7/12-09

hejee på er =)

trött som fan var man imorse, gick upp 07.10 imorse, skulle göra allt för att få ligga kvar en extra timme :(. Men jag kämpade mig upp och tog mig till skolan tillsammans med Shirin och Mina =). Hade världens tråkigaste föreläsningar ( de kanske bara var jag som var trött, men jag lovar att det var flera som sov). Vi 12 tiden så drog vi hela gänget ner till flempan och kebab i grillen =). Sedan drog vi till biblan för att få tag på de nya kurslitteraturen, idag började vi ny delkurs. Sedan satt några av oss på arom och fikade och förbredde Ara inför hennes körkortsteori och uppkörning, grabbarna var duktiga trafiklärare, nu vet jag vilka jag ska vända mig till när det är dags att ta körkortet :P.
Ännu en gång drog vi till biblioteket för att sedan ännu en gång dra ner för att fika, men denna gång i matmakarna =). Nu fick det bli muffins för min del, nam nam =).
Vid 18-tiden tyckte jag att det fick räcka för idag, så jag åkte hem!

Nu tänkte jag börja läsa lite tråkig kurslitteratur ( demokratins mekanismer).

Godnatt min små söta =)



Kommentarer
Postat av: DeViTre

Hej vännen de Vi tre nu har vi bytt till ett tyyyngaste blogg id vår adress är UnikaMenLika.blogspot.com vi ses om 8 min kisses

2009-12-08 @ 12:52:42
URL: http://unikamenlika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0