Lyssna på en sönderkokt grönsak =)

tjatjaaaa =).

Sitter och äter husmanskost (köttbullar, potatis och brunsås a.k.a svennemat)! Gottigott ;).
Imorse så hade vi föreläsning kl:8.00, skippade den, eftersom jag hade hört att den var dålig som fan. Fick sms från E imorse, mitt under föreläsningen där det stod: "Det är ju som att lyssna på en sönderkokt grönsak" hahahah,.,klockrent, heltklart dagens bästa citat =).
Åkte istället till skolan omkring elva tiden. Träffade alla kompisar i biblioteket, vi satt och tog det lugnt fram till kl:13.00. Väl inne på föreläsningen, hade vi en föreläsare (han föreläste igår också) som flaxade med armarna varje sekund, skitroligt alltså, min teori var att han antingen försökte flyga iväg därifrån eller så försökte han vädra under armarna :P. stackars man alltså :P.
Efterskolan så skyndade jag mig till biblioteket för att hämta ett par böcker som jag hade beställt och fär att handla en del till mamma. Nu sitter jag och försöker plugga en stund, pallar inte med det här nå mer. Tur att det snart är "jullov" =).
Nä, nu ska jag pluggar fram till 21.00 sen blir det DHW och mera plugg sen ;).

ha en forsatt trevlig kväll, så hörs vi. Pussssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0