Längtar så jag spricker =) <3

tjatja bloggen =)

Kom just hem, mötte Miaad efter att hon hade slutat från jobbet vid 15.00 tiden! Tog oss en snabb promenad och handlade, i centrum var det kaos, guldaffären hade blivit rånade igen, stackarna, andra gången på kort tid :(!!
Sedan drog vi hem till Miaad och hade mini-spa =). Sedan var det bara för mig att komma hem och ta med en soppa ( ashreshte) som mamma hade gjort, och dela den till våra kära grannar :D. Slänga en massa sopor osv..pust, nu är jag iallafall hemma =). Ikväll kommer ingen mindre än min underbara syster Sara hit tillsammans med hennes man och vovvee. Längtar så jag spricker :D.
Så ikväll ska vi bara ta det lugnt och prata ut och äta en massa gott =). De kommer inte förräns 22.00 tiden ikväll!

Nää, jag bloggar om jag hinner senare, annars så hörs vi imorgon. Puss på er små troll :D <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0