Jag - fiskmorska??

hej på er!

Sitter vid köksbordet och försöker plugga, det går inte särskilt bra ska jag tala om för er!! Har sånna koncentrations svårigheter, fan vad jag hatar det! Gör liksom allt annat än att plugga :(.
Jag och Shirin är ensamma hemma, hon är i badet just nu. Resten är ute på shoppingstur =). Har satt på "Azan" bön från Iran och det lugnar alltid ner mig ett par hundra grader och äter glass ;). Har lovat mamma att dammsuga, fastän jag hatar det mest av allt :(. Dessutom har jag lovat pappa att hålla kolla på en av hans fiskar, som ska föda snart, gillar inte tanken att leka barn/fiskmorska, det är liksom Shirins jobb ( Shirin ska vidarutbilda sig till barnmorska när hon är klar med sjuksköterskeutbildningen i vår=). Men men, a woman got to do what a women got to do, och det innebär att om fishi föder innan pappa är hemma så får jag "förlösa" ungarna =).

Nää, nu är det dags att dammsuga, det kanske blir roligare om jag lyssnar på mp3 samtidigt och försöker undvika ljudet av dammsugarjäveln ;). Hörs senare, puss på er

Pappas lilla tjockis fisk, väntar på att få en massa ungar =), hon fiskade omkring hela tiden, hon var inte direkt fotosugen nu när sammandragningarna är så nära, "lilla" fishii :(


Kommentarer
Postat av: Zara

hahaha fett sööt amo me hans fiskar asså:D

2009-12-26 @ 20:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0