Äntligen fredag =)

hejee..haft en lång och stressig dag, men det orkar jag inte prata om (inte för att de har hänt något sådär särskilt).
Det viktiga är att hemtentan är inlämnad =) :D. Träffade Miaad efter jobbet, jag bad henne att köpa med hårfär till mig, eftersom hon ändå ändå var i närheten av maxi =). tack babe (K).
Sedan var vi och tittade på festlokalen som Miaad hade dekorerat så fint, eftersom hennes morbror ska gifta sig imorgon och då vi alla är bjudna =). Äntligen lite party, party efter en låång och stressig vecka ;).
Hur som helst, så kom Miaad hem till oss och vi satt bara och pratade om det ena och det andra. Bland annat om vad vi ska ta på oss imorgon, har inte riktig bestämt mig, men som tur är har jag en hel del att välja emellan, så ingen stress här inte. Lovar att lägga upp en bild på vad jag har på mig imorgon ;).
Nää, nu står pizzan och väntar, dessutom så ska jag be, och sedan föna håret. Vill ju se hur resultatet av mitt hår blev =).

ha en forsatt trevlig fredagskväll =)


fredag__1204879918_482711.jpg image by 19drutten_jena_70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0