Taggad?


Är jag taggad inför skolan? vet inte riktigt :s. Men seriöst det blir säkert sjuktkul,att träffa nya människor, plugga till något kul, få ordning och reda på sitt liv, och dessutom så älskar jag att handla in block och pennor till skolan =).
Har pluggat en termin på södertörn förr,underbar skola =). Det finns såklart, lite baksidor med skolan börjar,inga fler sovmorgnar,tentor, åka buss m.m. Men joo kom igen, det här blir svinkul =). Att dessutom studera i samma skola som Mins och ha Shirins skola precis mittemot är perfekt, då kan vi dessutom luncha ihop =). Många av mina gamla klasskompisar från förr pluggar där =).

Så, är jag taggad?...yes i think soooo :D



Kommentarer
Postat av: Zara

yeeeey va kom du in pa?:)

2009-08-10 @ 23:54:30
Postat av: Nasrin sv:

Jag står som reserv på IT,media och design och Europa programmet- sociologi. Men det verkar ljust..så får se =)

2009-08-11 @ 13:54:47
URL: http://naasriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0