Snällt va? :p


hejeee, vad händer idag då? Jag vet aldrig vad jag ska göra riktigt, men det är bara att vänta och se vad om händer under dagen. Är inte särskilt sugen på att göra något egentligen. Det är alldeles för varmt för min smak, som sagt, jag drömmer i smyg om hösten, galet va? Men jag älskar hösten, speciellt kläderna. Mysa framför tv.n med en kopp te. Avkopplande =). Men lovar att inte be en bön om att hösten ska komma snabbare, eftersom jag är en en av få som längtar till hösten. Snällt va? :p




Kom igen, lite sugna blir ni väl ändå? :p

Kommentarer
Postat av: Fariba

jag saknar hösten oxå myspys

2009-08-10 @ 21:12:03
Postat av: Fariba

jag saknar hösten oxå myspys

2009-08-10 @ 21:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0