Ramadan Kareem =)


Ramadan kareem, idag börjar den heliga fastemånaden för oss muslimer, då alla fastar. Tyvärr, är jag en av dem som inte kan fasta, men jag hoppas att det är mångar därute som gör det, må Gud ge er styrka och kärlek under hela månaden och året <3. Under hela månaden blir det extra god mat, massa sötsaker, extra bra tv underhållning, träffa kusiner och släkt, bara umgås och ha kul =).

Tyvärr, vaknade jag så sent som kl: 12.00 idag, då känns hela dagen bortkastad, usch! Men jag har hunnit städa badrummet och toaletten. Ska senare färga Minas hår, hon vill ha ljusare hår ;).
Ska ta en långpromenad idag, det behövs då vi bara sitter och tar det lugnt varje gång vi går ut.

Vad ska ni göra denna lördag?

Kärlek & Respekt// Nasrin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0