Nytt ID


Kom precis hem från Flemingsberg, var i skolan och det gick inte så jättebra. Typiskt att alla som hade sökt till "Europaprogrammet" hade dykt upp på uppropet och tackat jaa! TYPISKT!!. Så platserna var som sagt väldigt få!! Men de tog våra namn och e-postadress och skulle göra allt för att klämma in oss i de olika grupperna, hoppas hoppas ;).
Så jag kan få svar från skolan från och med idag och tre veckor framåt, så vi får se, men det är inte hela världen. Visst blir jag överlycklig om jag kommer in, i värsta fall så söker jag till våren och jobbar fram till dess. No problem ;).
Men Mina kom in, fy fan vad gött alltså :D.
Efter det så drog vi till polisen, eftersom mitt legitimation gick ut förra året :O, pinsamt jag vet. Men seriöst,hur ofta använder jag mitt leg, jag varken, röker, dricker, snusar eller festar så jag behöver knappt ID kort. Hur som helst så är det fixat nu, får mitt ID i veckan =).
Så nu har jag precis ätit kebab tallrik, nam nam. Nu ska jag vila huvudet en stund, har sovit en timme inatt. Sen ska jag se till att ringa jobbet och se om jag kan komma in och jobba nångång snart.

Puss på er <3

     



Kommentarer
Postat av: Sarina

Sv:Hihih taackar:D

Hoppas du kommer in !:)

2009-08-19 @ 20:36:29
URL: http://sarinareza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0