Nr 7


Goookväll mina fina läsare =)

Har mest tagit det lugnt idag, passade på att ringa Södertörns högskola, de svarade!! yeeey. Jag har upprop på onsdag, hoppas verkligen att jag kommer in, är reservplats nummer 7 på "Europaprogrammet- sociologi".
Sen har jag och Miaad, hängt med varann, mysigt =).
Kan inte slita blicken från tvn, det är "two and a half men" =).
Ska titta på det nu, sen så kommer "Prison break", det var sista avsnittet förra veckan, men det ska tydligen komma något avsnitt kl:22.00. Undra om det börjar om från början eller om det någon special avsnitt =).

Pööösss



Kommentarer
Postat av: Zara

Håller tummarna , hoppas du kmr in:)

2009-08-17 @ 22:11:38
Postat av: Nasrin sv:

Tack hjärtat, puss

2009-08-18 @ 14:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0