Nära döden upplevelse :O


Okeej, jag kanske överdriver lite grann :-P. Åkte med männen i mitt liv till maxi ( pappa och lillebror). När vi just hade handlat färdigt så började det tjuta inne på maxi och de ropade i högtalarna att det brann och att man skulle evakuera stället, fick ju lite panik såklart. Trodde jag skulle döööö!! hahha,,,DRAMAQUEEN :D.
Titta på finalen av Paris Hiltons förnedringsprogram och real new york housewife...tanterna där är alltid lika roliga. Ramona måste ändå knäcka, jag förstår henne,,skulle bli lika irrietad på Alex och Simon jag med!!!
Snart kommer ett liknande program, svenska Hollywoodfruar, sorry, men varför ska alltid svenskar kopiera alla amrikanska program?




Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte ens en upplevelse syrran! HAHAHAHAHA

2009-08-12 @ 12:14:08
Postat av: Nasrin sv:

eyyyy, du var inte där!!!

2009-08-12 @ 12:40:20
URL: http://naasriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0