Min lördag ;)


Halloo =)
Hoppas att ni hade en trevlig lördag och att ni får en ännu roligare söndag! Själv så tog jag det bara lugnt igår, har fortfarande jätteont i magen. Miaad ringde mig vid 19.00 tiden igår och ville att jag skulle träffa hennes kompis från Uppsala, jag var helt död, gick runt i pyjamas men tänkte, why not? klädde på mig snabbt och var ute med dem en stund =). Hennes kompis Farzad ringde från hennes mobil innan och spelade som att han hade hittat hennes mobil ute i Uppsala,(där Miaad hade varit innan), jag gick på hela skiten och var ivrig att veta vem som hade hittat mobilen så att Miaad kunde få tillbaka den, men det var såklart ett skämt ifrån deras sida, hahah,,det var rätt kul faktiskt =). Resten av kvällen var jag bara hemma med familjen och tittade på film, det var "Date Movie" på tv..inte världens bästa film direkt men helt okej!

Så jag tänkte ta det lugnt idag också, har skola imorgon, tänkte plugga lite och göra söndagssysslor :P.

Ha det så bra så länge, så hörs vi senare ;). Puss

Kommentarer
Postat av: Laila

aw vilka fina ord :) tack

pusss

2009-08-30 @ 21:58:17
URL: http://laloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0