Mat och ännu mer mat


Gud vad det känns som om jag bara äter en massa hela tiden? Nu är jag så mätt så jag har ganska svårt att andas..så det är ganska illa,,hahha. Har precis proppat i mig en sandwich glass och en kebab med bröd, tsatsiki och dricka. Känner mig extremt överfull! Bläää..ähh man lever bara en gång :P.
Idag har jag ännu en gång färgat håret, använde mig av Mood, ljus askblond, så att det röda pigmenten från mitt hår försvann, och istället fick lite ljusare nyanser! Snyggt blev det iallafall =). Passade på platta håret, försöker att undvika håret så ofta, med tanka på hur mycket det sliter på håret, fixade naglarna osv..en "ta hand om mig själv dag" =). Det har regnat som in i helsike så jag passade på att bara ta det lugnt hemma =).
Håller på att ha webbcam med min kusin Shejma, vi har alltid så kul då, saknar henne,,tyvärr bor även hon så långt borta.,,hon bor också i Trollhättan, nära syrran.
Nu ska jag umgås med mina föräldrar och sedan lägga mig ner och läsa en bok.

Godnatt mina fina läsare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0