Lugn söndag


Vilken skön och lugn söndag det har varit =). Pappa och mamma åkte och hämtade och köpte bäddsoffan som jag ville ha, sen "hjälpte" jag, pappa att montera den, han gjorde nästan allt själv :p. Sen har jag mest bara varit hemma med familjen, med tanke på mensvärk, tandvärk och migrän, så har de varit sååå skönt att bara vara hemma. Imorgon är det skola, jag har två föreläsningar imorgon, mellan 9.00- 13.00. Så det blir ingen sovmorgon tyvärr, men däremot så slutar jag tidigt, så jag är fri resten av dagen ;).
Nu ska jag försöka äta nån smörgås, borsta för 1000:e gången idag och sen bums till sängs.

Natti natt mina fina läsare, hoppas att ni har haft en trevlig helg?! <3




hidamari_sjuk.jpg image by mifuui

Kommentarer
Postat av: fariba

hej på dej...jasssååå drömde du om madi..hehe gullig att hon pratade i drömmen lila busunge..!! Hur e de med dej då?? hoppas att allt e bra med dej och tanden hehe !! puss

2009-08-31 @ 14:37:41
URL: http://www.metrobloggen.se/madi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0