I'm back =)


Ohh Gud, vad jobbigt det känns när man inte har internet, mim internet har lagt av på min laptop, men jag köpte nytt nätverkskabel idag =). Det har ju i och för sig inte hänt så mycket, jag har haft skola och plugg. Det är så kul att vara tillbaka på högskolan, man träffar så många nya människor dagligen och det är så himla kul =).
Jag har vart och inhandlad skolmaterial, jag bara älskar det!
Saknar Sara så himla mycket, hon är i Tunisien just nu med hennes man Mousa, hon messade mig och berättade att det är 40 grader där, att de är solbrända och njuter av livet, det är så det ska vara ;).

Ännu en gång har jag tandvärk, jag fattar inte varför jag inte bara bokar en tid hos tandläkaren?? smärtan går inte att beskriva, gör sååååååååå jävla ont.
Mamma har gjort en massa underbar middag ( pappa fastar), ska se om jag får i mig nånting, jag måste annars så kommer jag bara att må dåligt.

Ha en forsatt trevlig fredagskväll =).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0