Godmorgon från Göteborg


heejee saknat mig? :p

Är i Göteborg just nu och njuter av ledighet och släkt =). Vädret är superfint här. Jag älskar Göteborg och de goooaaa göteborgarna!! Igår åkte vi var ute på stan här och shoppade och roade oss.

Allt började i torsdags då vi begav oss till Trollhättan hem till min syster Sara och hennes man Mousa och deras vovve Figo! Vi har haft jätteroligt och igår fyllde Mousa hela 25 år :p så det var självklart värt att fira. Hela familjen åkte till min morbror och hans fru och firade Mousa =).
Lägger upp alla bilder senare.

Vi åker tillbaka till Trollhättan om ett par timmar och imorgon förmiddag beger vi oss hem till storstaden!

Borta bra, men hemma Bäst!!




Kommentarer
Postat av: Fariba

saknar dig oxå...hoppas att du har hat kul :)

2009-08-03 @ 15:11:01
URL: http://metrobloggen.se/madi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0