Galna grannar!


Godmorgon, hoppas att ni har haft en underbar morgon?! Själv så väcktes jag som vanligt av irriterande grannar, som inte förstår att när det är helg och morgon då ska man sova eller så vill grannarna sova! Men nope, de gapar och skriker.
Juste grannen, jag vill inte höra vad du och din syster pratar om över telefon, så att skrika ut:: - vad är pinkoden är inte så smart!!

Hur som helst, så ska jag bara ta det lugnt idag, kanske bara sätter mig på balkongen och läser en bok och äter gott.
Vad ska ni göra idag då? Solen skiner över hela Sverige idag, så njut av det fina vädret =).



Kommentarer
Postat av: Shirin

Jaaa precis såå håll tyst för fan!!!

2009-08-08 @ 19:19:45
Postat av: Anonym

haha galna grannar!

2009-08-09 @ 00:12:05
Postat av: Zara

E de ELMAAAAAA lr?:)

2009-08-09 @ 11:45:47
Postat av: Nasrin sv:

hahaha, Zara, jag tror faktiskt inte att det är dem :P

2009-08-09 @ 13:12:45
URL: http://naasriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0