Fotbollskväll


Tittar på fotbollsmatch med Shirin och Mina, Barcelona - Athletico Bilbao. Har precis plattat  håret och fixat naglarna.
Eftersom mamma inte var hemma så fixade jag och shirin maten ikväll, blev grillad kyckling, pasta och kyckling med currysås och en jättegod sallad =).
Idag har jag bara umgåtts med Jasi och Miaad, Jasi var tvungen att gå rätt så fort, eftersom hennes brorsa Nino fyllde år idag, Grattis Nino =). Sen satt jag och Miaad ute en stund till, men sen blev det så kyligt så att vi gick hem till mig och jag kokade kamomillte till Miaad.
Nää, nu ska jag gå och titta klart på matchen, det här var ju intressant =).
Imorgon har jag en hel del att göra, ska ta och äta nåt och sen blir det boomss till sängs.

Natti natt mina fina läsare =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0