Bort med FB bilder


tjaabaa =)

Har just raderat alla mina bilder på facebook, kändes onödigt att de fanns där, herregud, de kan typ när som helst ta ens bilder och folk kopierar ens bilder och skickar vidare, känns inte så tryggt! Så bestämde mig för att ta bort bilderna. Dessutom så har jag endast vänner på min lista, alla vet vem jag är och hur jag ser ut, så är det nån av mina kompisar som skulle vilja ha bild, så är det isåfall bara att fråga ;).

Nu har jag ätit en god middag, mamma och jag lagade vinbladsdolmar, nam nam =). Nu sitter jag och pratar med Miaad som sitter på t-banan påväg in till stan, ung 08 pågår ju där just nu.


Turkiska vinbladsdolmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0