Att bli väckt!

Man ba tja =)

Väcktes 3 ggr imorse, första gången av att de skulle kolla luftkonditioneringen hemma, andra gången ringde det på dörren, och tredje gången av en killkompis som ringde och ville att jag skulle hålla honom sällskap medans han bilade till Gävle. Och det värsta jag vet är att väckas, aaahhhh!
Men men nu är man iallafall vaken och jag måste tvätta kläder, det blir en hel del eftersom familjen måste tvätta alla kläder vi hade med oss på "resan". Ska se till att träffa Miaad senare, det var länge sen, saknar henne. Hallåååå Jaasiiii, när kommer du hem från Kanda, miss you sis!!

Nää snart ska jag ner till tvätten igen, äta mammas supergoaaa spagetti och sen ringa min bästa vän Fariba. www.metrobloggen.se/madi .




Kommentarer
Postat av: Fariba

hejjj..tack för länkningen..jag ringde dig nyss din mob va avstängd..som du har märkt så e min mob avstängd..nazanem chaja..maraz gertega..försöker ringa dig igen nu ..bye

2009-08-04 @ 15:16:25
URL: http://metrobloggen.se/madi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0