Ätit som en häst =)


Nu är jag mätt och belåten efter en "hästkväll" med Miiad. Det innebär att vi bara åt en massa =). Vi satt och åt och pratade, jättemysigt. Pratade om gamla tider, jag och Miaad har varit kompisar sen åk 7 =). Så det finns en hel del att snacka om jämnt! Vi var hemma hos Miaad först och hennes kusin Ayad från Västerås var också där, så vi åt en massa vinbladsdolmar, nam nam =). Stackars Miaad skippade träningen för min skull, men istället för att skippa ätandet, så åt vi extra mycket idag =).
Nu funderar jag på om jag ska titta på en film eller nåt? hmm..förslag på film?

Love / Nasrin


Jordgubbar i choklad Receptbild - Allt om Mat



Kommentarer
Postat av: Ploy

Asså, jordgubbarna!! :D jag vill också, jag vill också!!

2009-08-14 @ 00:50:58
URL: http://ployjinda.blogg.se/
Postat av: mia

just nu e jag galet sugen på jordgubbarna mums. PS dem e godare än vad dem ser ut, så ni kan ju föreställa er hur goda dem är :D



peace and love

2009-08-26 @ 00:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0