Vilken solig dag...

Vilken solig dag! Måste ta och vänja mig vid solen tror jag. Så ska ta och gå ut en sväng senare, på en promenad i det "fina" vädret, hehe. Men innan dess så kommer min bästa kompis Jasmine hem till mig på besök. Vi ska nog bara ta det lugnt och snacka, vilket vi är bäst på att göra, kan sitta och prata i timmar utan att ha slut på samtalsämnen och vi har ändå varit bästisar i 10 år :).

Satt och pratade med syrran i telefon. Hon var ute på promenad med hennes hund. Han är av rasen pikinese, han är jätteliten. Stackaren blev avbruten varann minut för att en förbipasserande skulle kommentera Figo.
-Oh så söt han är!
-Oh så liten han är!
-Oh Figo, det var länge sen!
Det slutar alltid med att Sara får be om att ringa upp till mig, hehe stackare!            


 Nä, nej ska jag gå och byta om. Jasmine kommer snart. Men jag hör av mig snart igen!
Se till att ha en supertrevlig dag ute i solen :)

Puss på er!




                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0