Grannar!!

Sitter här i mörkret på mitt rum, när det är soligt och fint utanför mitt fönster, anledningen till det är huvudvärk :(.
Men ska nog dra ut iallafall snart, kanske hjälper det med friskluft ? :).

Ikväll blir det filmkväll med familjen, det blir förmodligen " The Curious Case Of Benjamin Button", ska senare iväg till affären och handla smått och gott :).
Innan dess så blir det lite träff med kompisar, njuta av solen. Men jag är ganska udda, för att jag är inte direkt big fan av solen. Gillar mer när det är småkallt, inte så kallt att man behöver bära jacka, men ni vet, vårväder!

Vaknade inatt av att några grannar höll på att bråka, mannen var tydligen väldigt full, så han skrek och gapade väldigt länge. Jättejobbigt att vakna 02.30 av skrikande grannar, med att risk att låta "tantig", men ärligt har människor ingen respekt, hela familjen vaknade på grund av att han hade säkert druckit ett par FLASKOR för mycket!!!

Ska ut en sväng nu, men hörs senare!! Puss på er, njut av solen nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0