Soffpotatis??


Det har blivit en hel del tv tittande idag. Precis som vanligt så tittade jag och mina systrar på "Vänner", vi har sett alla avsnitt om och om igen, men det är lika kul varje gång :).
Självklart tittade vi på dem "Desperata hemmafruarna". Jag bara älskar den! Vem skulle inte vilja ha en garderob som Gabriella Solis? Ohhh alla skor och klänningar som hon äger, nädå jag är inte alls avundsjuk :P.

Nää nu ska jag forsätta att umgås med min familj, vi hörs imorgon igen.


Natti natt <3




                                                          Bilden är lånad av google.com
Bild lånad av google.com

   

Kommentarer
Postat av: Shrekis

jooho du jag tror alla vi ''desperat housewives'' fans är lika svartsjuka på ms solis :D



keep up the good work ;)

2009-04-21 @ 23:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0