Pizza :)

Ohhh nu är jag mätt och belåten :) Mamma bakar nämligen världens godaste pizza :).

Känns som om jag har varit ute hela dagen, sprungit omkring i det fina vädret. Sitter just nu och pratar med en barndomsvän, som jag varken hade pratat eller träffat på över 10 år, råkade hittade henne på facebook, helt underbart :).

Nu ska jag hoppa in i duschen, använda mig av ansiktsskrubb och indisk hårolja som man använder till håret ( ska tydligen göra så att håret ska växa!! Ska se om det ger resultat, har testat 2 gånger, håret har iallafall blivit mjukare :). Flaskan finns att köpa i dem flesta indiska butiker runt om i landet, och kostar oftast inte mer än 50 kr :).
Nackdelen är bara det att det luktar väldigt stark!!

Ska ta en dusch innan "Ballar av stål" börjar.



                                      

Kommentarer
Postat av: Anonym

Funkar den? :)

2009-04-28 @ 12:26:03
Postat av: Isabella

Den där funkar superbra!:)

2009-05-03 @ 19:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0