Otrohet!

Förlåt för dålig uppdatering. Har inte hunnit skriva idag. Jag har skött en hel del pappersarbete, bland annat deklarerat. Inte lika kul i år då man måste återlämna en del pengar :( mindre shopping för min del alltså.

Har umgåts en hel del med mina vänner idag, vilket känns skönt. Vi har bara tagit en skön promenad, och pratat :).
Håller på att söka jobb just nu, så att jag har något att göra, innan högskolan börjar till hösten. Håller tummarna ;).

Ohhh, höll på att glömma desperate house wife, hur bra var inte den ikväll? Stackars Marias man, visst att han var otrogen, villket inte är acceptabelt under några omständigheter, men jag tycker dock inte att han förtjänade att dö!!
Det ska bli spännande att se hur det går nästa vecka, jag längtar!
Nu ska jag gå och hämta kvällsfika och snacks, hörs imorgon igen.

Natti natt, sweet dream <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0