Färgat och klart!

heeeejeee :)

nää, nu är jag mätt. Har precis ätit lax, jättegott :).
Har ägnat hela dagen åt att färga håret, eller egentligen inte jag, utan min kära vän Miaad, har färgar mitt hår. hon är himla duktig på det hon gör, dessutom så noppade hon mina ögonbryn, som grädde på moset, så stylade hon mitt hår så fint. Tack gumman, love you <3
Fin i håret och allt så tog vi oss ut i det fina vårvädret, tills vi höll på att frysa ihjäl, skyndade oss hem och hämtade jacka!
väl hemma blev det dubbelavsnitt av "vänner" såklart, det var avsnittet då Phoebe och Mike gifte sig, vackert :).
Nu ska jag ta mig en fika med familjen och se vad som händer på facebook. 

Vi hörs senare, kramar på er!



                                   
                                                                                   www.tv.nu/me/re/700/174.jpg

Kommentarer
Postat av: mimo

nasse vi måste fixa slingor till dig snart.

2009-05-16 @ 23:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0